نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
869
-
الف
+

بررسی فلم های «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» در سینما آی فیلم امشب

سومین گزارش اختصاصی آی فیلم۲ از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران، امشب نشر خواهد شد.

گزارش اختصاصی آی فیلم 2 از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در برنامه «سینما آی فیلم» امشب 15 بهمن (دلو) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بر این اساس سومین برنامه از سلسله گزارش های اختصاصی از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در آی فیلم 2 با محوریت بررسی فلم های «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» با حضور عوامل تولید و بازیگران این اثر نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» با هنرنمایی بازیگرانی چون «پژمان بازغی»، «محمدرضا غفاری»، «نسیم ادبی»، «حسین پاکدل»، «شادی مختاری»، «سام قریبان» و «مه‌لقا باقری» دربخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران اشتراک دارد.

آخرین اثر سینمایی «کیومرث پوراحمد» ماجرای یکی از دوسیه های قضائی است که طی سال‌های گذشته بسیار معروف شده بود و در خلاصه داستان آن آمده است: «فرهاد نوجوان 15 ساله ناخواسته مرتکب قتل می‌شود».

فلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی «لیلی عاج» داستان مادری را روایت می کند که فرزندش توسط گروه منافقین به پادگان اشرف فرستاده شده است و در این اثر تلاش مادر برای آزادی فرزندش از دست این گروه تروریستی را نمایش می دهد.

«ژاله صامتی»، «وحید آقاپور»، «حمیدرضا محمدی»، «دیبا زاهدی» و «شهروز آقاپور» از جمله بازیگران این فلم هستند.

همچنین فلم «عطر آلود» به کارگردانی «هادی مقدم دوست» با هنرنمایی «مصطفی زمانی»، «هدی زین العابدین»، «کوروش تهامی»، «همایون ارشادی» و «حسام محمودی» در بخش سوادی سیمرغ جشنواره فیلم فجر سال روان اشتراک دارد.

 در خلاصه داستان این فلم آمده است: «فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کارهای باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند.»

 برنامه «سینما آی فیلم» با محوریت بررسی فلم های «پرونده باز است»، «سرهنگ ثریا» و «عطرآلود» که در چهل ویکمین جشنواره فجر ایران به نمایش درآمد، امشب 15 بهمن (دلو) ساعت 21:30 وقت تهران، 22:30 به وقت کابل و 23:00 وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر